Accounts Payable Service Desk Representative (English and Spanish speaking)
Budapest (VIII.)(RC-7464)
Our client is a multinational bank who is looking for an Accounts Payable Service Desk Representative to join them.
Main tasks
Prepare and respond to voice or email inquiries from employees and vendors who call or write to one of our email assistance addresses for the services listed above;
Ability to handle customer complaints and the resilience and tenacity to ensure the query is resolved in an efficient and timely manner;
Escalate to a Manager any calls or emails that are sensitive in nature to our reputation;
Accurately prepare individual metrics at the end of each business day to be consolidated with the group's performance;
Monitor system performance, escalating technical-related issues to management or via trouble ticket escalation;
Follow up customer queries and check resolution where necessary to ensure satisfaction with the response;
Track and document all customer contact;
Follow up customer queries and check resolution where necessary to ensure satisfaction with the response;
Continuously improve call handling skills, systems knowledge, communication skills and knowledge of customer base;
Ensure high-levels of Customer Service and satisfaction in a challenging Shared Services environment.
Conditions for getting the job
Fluent English and Spanish;
Excellent spoken and written communication skills;
Working knowledge of MS Office;
High level of numeric skills, financial/accounting skills is a plus;
Strong investigative and analytical skills;
Adaptability;
Team working skills.
Advantage for getting the job
Experience of working in an international context.
Application requires
If you're interested in the position, send us your CV both in Hungarian and English via e-mail to tamba.judit@job.hu.
Details of position
Job identifier:
RC-7464
Position name:
Accounts Payable Service Desk Representative (English and Spanish speaking)
Ez nem egy „próbáltad már újraindítani” típusú pozíció, hanem a világ összes részén dolgozó kollégák felhasználói jogosultságait kell beállítani, módosítani és törölni;
A munkavégzés során kapcsolatban leszel számos applikációval, rendszerbeállítással, és az általad létrehozott beállítások alapján tudják megnyitni a kollégák a belső rendszereket;
A napi munka része precíz és gyors adatfeldolgozás (ticketing rendszer, e-mailek, telefonok, formanyomtatványok alapján);
Angolul kell kapcsolatot tartanod a régióban dolgozó felhasználókkal – szóban vagy írásban, ez rajtad múlik.
Felhasználói hozzáférések és jogosultságok beállítása, módosítása és törlése;
Adategyeztetés és feldolgozás - telefon, e-mail és formanyomtatványok alapján;
Jelszavak létrehozása, módosítása és törlése a felhasználói profilok alapján;
Angol nyelvű telefonos és e-mailes kapcsolattartás a régióban dolgozó felhasználókkal és az információ biztonsági csapattal;
Nagyvállalati szoftverfejlesztési szolgáltatások és projektek értékesítése Magyarországon és külföldön egyaránt
Ügyfél igények megértése, valamint szoros együttműködés a megvalósító szakmai csapattal az értékesítés különböző fázisaiban
Ajánlatok és szerződések kidolgozása, lezárása
Ügyfél oldali üzleti megoldások kidolgozásának támogatása, a cég szolgáltatás portfóliója alapján
A vállalat főként európai telephelyein végzett belső auditokon való részvétel
A cég belső folyamatainak, rendszereinek, működésének vizsgálata, a lehetséges kockázatok, a standard folyamatoktól eltérő gyakorlatok feltárása
A feltárt nem megfelelőségek, észrevételek kapcsán korrekciós intézkedések meghozatala, bevezetése
Auditot követően, a helyesbítő intézkedések hatékonyságának nyomon követése
Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása; Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása; Kisebb asszisztensi feladatok ellátása; Ügyfelekkel való kapcsolattartás; Irodai adminisztráció.