Adminisztrátor (Jászberényben)

Jászberény (RC-10313)

Kereskedelemben ismert, országosan jelenlévő megbízó partnerünk számára keresünk új munkatársat Adminisztrátor pozícióban.

Főbb feladatok

  • Törzsvásárlói regisztrációs ürlapok rögzítése;
  • Ügyfelekkel, franchise partnerekkel való kapcsolattartás (e-mailben és telefonon);
  • Ügyfélkérdések megválaszolása;
  • A cég adatbázisának karbantartása;
  • Nyilvántartások kezelése;
  • Napi ad hoc ügyek intézése.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Legalább középfokú végzettség;
  • 5 éves ügyfélszolgálati, asszisztensi, adminisztratív területen szerzett tapasztalat; 
  • Jászberényi munkavégzés vállalása;
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek; 
  • Pontos megbízható munkavégzés.

Ami a pályázathoz szükséges

Kérjük küldje el legfrissebb magyar nyelvű önéletrajzát a nagy.gyorgy.greta@job.hu címre.

Egyéb

  • Ezúton tájékoztatjuk, hogy az e-mailen elküldött önéletrajz adatai a JOB adatbázisába feltöltésre kerülnek, melyről levélben automatikus üzenetet küld Önnek rendszerünk.

Állás adatai

Állás azonosító: RC-10313
Pozíció pontos megnevezés: Adminisztrátor (Jászberényben)
Munkavégzés helye: Jászberény
Szakterület: Adminisztráció / dokumentumkezelés
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum