Our Client is a multinational company who is looking for an Automation Project Analyst to join them.
Main tasks
Acts as a member of a globally distributed organization that strives for automation implementations across all selected applications, products;
Creation, maintenance and quality assurance for automation related documentations, presentations, reports;
Contribute to the implementation of governance-related operational changes, risk & control and / or audit recommendations and other measures;
Perform periodic quality checks and data review on team level deliverables, project artifacts;
Regular review and tracking of tasks assigned to other team members, assists on reporting and manager oversight;
Periodic review current automation solutions performance analytics and collaborates with IT peers on managing the requirements to improve or fix issues;
Preparing Meeting agendas and meeting minutes, tracking of action items and deliverables;
Work on ad hoc reports, presentations, summaries and analytics for the management;
Creation and distribution of internal status reports and activity tracker;
Support the bigger automation program team with various ad hoc or regular information collection, status updates related to the active automations;
Assist service delivery on establishing an automation culture into the day-to-day operation.
Conditions for getting the job
College or University degree is preferred;
At least 3 years' experience working in shared service centre environment preferably in an IT related function;
Good command of English language (both verbal and written);
Microsoft Office skills required:
working with Excel functions, pivots; Creating summaries, different view of data;
Good handle of PowerPoint and experience in creating visuals and decks for management;
Experience in business analysis, management reporting or project management.
Advantage for getting the job
Accurate in administration and keeping regular tasks executed with attention to details;
Ability to self-manage and prioritize work effectively within deadline;
Ability to work in a dynamic and collaborative team environment.
Our client offers
This position is advertised for the end of this year with a possibility of extension.
Application requires
If you are interested in this position please send your Hungarian and English CV to the following email address: tamba.judit@job.hu
Havi bérszámfejtési teendők ellátása;
Rendszeres riportok és ad-hoc jelentések készítése;
Aktív részvétel az SAP HR modul fejlesztésében;
Ügyfélközpontú kapcsolat a munkavállalókkal, a vezetőséggel és az összes érintett hatósággal.
Ipari - és gépészeti berendezéseket kivitelező/üzemeltető/karbantartó csapatok koordinálása
Részvétel az üzemeltetési folyamatok kialakításában, új kollégák betanításában
Szervizes, karbantartói, mérési feladatok irányítása és összehangolása
Hirtelen fellépő hibák elhárításának koordinálása, dokumentálása
Részvétel komplex ETL folyamatok fejlesztésében, implementálásában
Iparági előírásoknak megfelelő sztenderdek szerinti projekt dokumentáció összeállítása
Folyamatos kapcsolattartás a projektvezetővel a projektek helyzetéről, a fejlesztések állapotáról és a tervezett ütem menetéről, eredményeirőlFejlesztési projektek tervezésében való aktív részvételAgilis módszerek szerinti munkavégzésRészvétel a tudás/tapasztalatmegosztási fórumokon, ötletbörzékenProjekt fejlesztési feladatainak egyes alfeladatát önállóan vinni, akár kollégák bevonásával együttTesztkörnyezet kialakításában való részvétel, a tesztelő csapat támogatása, hibajegyek javítása, szükséges módosítási igények kezelése
Pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása;Alapvető könyvelési feladatok;Költséghely és költségviselők szerinti könyvelés;Havi és éves számviteli zárási munkákban, adózási feladatokban, beszámoló készítésben, könyvvizsgálatban való közreműködés;Részvétel kimutatások, riportok készítésében;Kapcsolattartás hatóságokkal, ügyfelekkel, szállítókkal