Call Center és operációs vezető

Budapest (K4-7334)

Megbízó partnerünk Budapest frekventált részén elhelyezkedő irodájába Call Center és Operációs Vezetőt keresünk.

Főbb feladatok

  • Bejövő vonalas és személyes ügyfélszolgálat munkájának koordinálása
  • Korai behajtással foglalkozó terület irányítása
  • Dokumentum-kezelési terület vezetése
  • Kapcsolattartás a szakmai területekkel, minőségbiztosítási csoporttal
  • A területek minőségi munkájának mérése, teljesítményértékelés, motivációs rendszer működtetése
  • Költség és kapacitás tervezés
  • Kapcsolattartás a nemzetközi vezetéssel és szakmai területekkel

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség 
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Call centerben szerzett minimum 8 éves vezetői tapasztalat 
  • Kiváló kommunikációs / kapcsolatteremtő készség 

Amit megbízónk kínál

  • Innovatív, profi csapat, kiváló szakmaiság. 
  • Szabad döntési lehetőség a csoportot érintő kérdésekben. 
  • Önálló, felelőségteljes munkavégzés lehetősége. 
  • Versenyképes bér.
  • Kulturált munkakörnyezet.

Ami a pályázathoz szükséges

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, kérem küldje el részletes szakmai önéletrajzát a kovacs.ivett@job.hu e-mail címre.

Egyéb

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az e-mailen elküldött önéletrajz adatai a JOB adatbázisába feltöltésre kerülnek, melyről levélben automatikus üzenetet küld Önnek rendszerünk.

Állás adatai

Állás azonosító: K4-7334
Pozíció pontos megnevezés: Call Center és operációs vezető
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Call Center, vevőszolgálat vezető
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum