Helpdesk analyst

Budapest, 8. kerület (RC-6932)

Megbízónk az egyik legnagyobb, és legtöbb tapasztalattal rendelkező, világszínvonalú szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi pénzintézet budapesti szolgáltatási központja.

Főbb feladatok

  • Felhasználói hozzáférések és jogosultságok beállítása, módosítása és törlése;
  • Adategyeztetés és feldolgozás - telefon, e-mail és formanyomtatványok alapján;
  • Jelszavak létrehozása, módosítása és törlése a felhasználói profilok alapján;
  • Angol nyelvű telefonos és e-mailes kapcsolattartás a régióban dolgozó felhasználókkal és az információ biztonsági csapattal;
  • Hibajelentések összegzése, információbiztonsági riportok lekérdezése;
  • Belső szabályzatoknak megfelelő adminisztráció biztosítása;
  • Közreműködés a folyamatos és minőségi szolgáltatás biztosításában;
  • Részvétel a folyamatok ésszerűsítésében és automatizálásában.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Aktív, megbízható ANGOLnyelv-tudás szóban és írásban egyaránt;
  • A külföldre történő szolgáltatás nyújtásához igazodó munkarend tekintetében rugalmasság (lehetőség normál munkarendre, vagy 4 shift hétköznap: 6:00-14:30; 9:00-17:30; 13:30-22:00; 21:30-6:00, hétvégén 6.00-18.00; 18.00-6.00);
  • Legalább középfokú végzettség, felsőfokú végzettség előny;
  • Pontos és precíz munkavégzés;
  • Terhelhetőség és monotónia-tűrés.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Angol mellett spanyol- vagy portugálnyelv-ismeret;
  • Adatfeldolgozó programokban szerzett felhasználói gyakorlat (MS SQL, Access, Oracle);
  • Multinacionális környezetben, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Amit megbízónk kínál

  • Karrierlehetőség a világ egyik vezető pénzintézetében;
  • Fiatalos, dinamikus, profi csapat;
  • Multinacionális környezet; Kiváló karrierépítési lehetőség;
  • Versenyképes jövedelem + cafeteria.

Ami a pályázathoz szükséges

  • Kérjük küldje el legfrissebb magyar és angol nyelvű önéletrajzát a tamba.judit@job.hu címre.

Állás adatai

Állás azonosító: RC-6932
Pozíció pontos megnevezés: Helpdesk analyst
Munkavégzés helye: Budapest, 8. kerület
Szakterület: IT support, helpdesk
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum