Irodai asszisztens

II. kerület (AI-10434)

Folyamatosan fejlődő, biztonságtechnikai fejlesztésekkel foglalkozó, II. kerületi Megbízónkhoz keresünk Irodai asszisztens kollégát.

Főbb feladatok

  • Iroda üzemeltetésével kapcsolatos teendők ellátása
  • Vendégek fogadása, ellátása
  • Naptárak kezelése, találkozók szervezése a vezetők számára
  • A cég működéséhez szükséges munka-, és egyéb eszközök beszerzése
  • Bejövő/kimenő dokumentumok iktatása, scannelés, fénymásolás
  • Számlázáshoz kapcsolódó nyilvántartások, táblázatok vezetése
  • Rendszeres kommunikáció (telefonon, e-mailben) az érintett vezetőkkel, kollégákkal és partner cégekkel
  • Szerződések nyilvántartása és követése
  • Házi pénztár kezelése
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel és beszállítókkal
  • Munkatársak üzleti útjainak megszervezése

Munkakör betöltésének feltételei

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos felhasználó szintű MS Office ismeretek
  • Magabiztos angol nyelv tudás (középfok)
  • Szakmai igényesség, megbízhatóság
  • Jó szóbeli és írásbeli kommunikáció, kapcsolatteremtő készség
  • Magabiztos fellépés és proaktív személyiség
  • Önállóság, kiváló szervezőkészség
  • Következetes és precíz munkavégzés
  • Segítőkész attitűd

Amit megbízónk kínál

  • Kiváló munkakörnyezet
  • Versenyképes jövedelem
  • Fiatal, lendületes és segítőkész csapat
  • Változatos munkakör
  • Hosszú távú munkalehetőség

Ami a pályázathoz szükséges

Kérjük, hogy önéletrajzát az ale.veronika@job.hu e-mail címre küldje.

A fenti e-mail címre küldött önéletrajzával ill. jelentkezésével Ön hozzájárulását adja személyes adatainak adatkezelési-szabályzatunkba foglaltak szerinti tárolásához és kezeléséhez.


Állás adatai

Állás azonosító: AI-10434
Pozíció pontos megnevezés: Irodai asszisztens
Munkavégzés helye: II. kerület
Szakterület: Általános asszisztens
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum