Irodai ügyintéző (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, III. kerület (K-10248)

Magyarország egyik vezető informatikai cége budapesti központjába megváltozott munkaképességű munkatársat keres irodai ügyintéző munkakörbe. 

Főbb feladatok

Számlák kiállítása és postázása; 
Ügyfelekkel való kapcsolattartás; 
Szerződések kezelése; 
Szerviztechnikusok munkalapjainak feldolgozása; 
Esetenként kintlévőségek kezelése; 
Leltárban való részvétel. 

Munkakör betöltésének feltételei

Megváltozott munkaképesség;
Legalább középfokú végzettség; 
Hasonló, adminisztratív munkakörben szerzett néhány éves tapasztalat; 
Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek; 
Precíz, pontos munkavégzés; 
Jó problémamegoldó készség; 
Ügyfélcentrikus ügykezelés. 

Ami a pályázathoz szükséges

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, kérem küldje el magyar nyelvű önéletrajzát az info@rehabjob.hu e-mail címre. Ezúton tájékoztatjuk, hogy az e-mailen elküldött önéletrajz adatai a JOB adatbázisába feltöltésre kerülnek, melyről levélben automatikus üzenetet küld Önnek rendszerünk.

Állás adatai

Állás azonosító: K-10248
Pozíció pontos megnevezés: Irodai ügyintéző (megváltozott munkaképességűeknek)
Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület
Szakterület: Adminisztráció / dokumentumkezelés
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum