Munkaügyi adminisztrátor

Törökbálint (RT-10312)

Magyarország egyik vezető telekommunikációs vállalatához, a Telenorhoz keresünk most új kollégát munkaügyi adminisztrátor pozícióba, Törökbálintra.

Főbb feladatok

  • A munkaidő nyilvántartó rendszerrel kapcsolatos adminisztrátori feladatok ellátása;
  • Munkáltatói igazolások kiállítása, bérelőleg igények kezelése;
  • A csoport ügyfélkapcsolati tevékenységének ellátásában való részvétel, a felmerülő munkavállalói kérések és kérdések alapján;
  • Havi, negyedéves és éves rendszerességű bevallások, statisztikák és adatszolgáltatási kötelezettségek ellátása az önkéntes pénztárak, beszállítók és a társosztályok számára;
  • A hó végi zárási feladatokban, illetve a hóközi utalások előkészítésében való aktív részvétel;
  • A felelősségi körébe tartozó feladatokkal kapcsolatos folyamatleírások elkészítése, annak folyamatos frissítése, javaslattétel a fejlesztésére, valamint a kapcsolódó projektekben a csoport képviselete;
  • A külső- és belső auditorok munkájának támogatása.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Legalább középfokú végzettség;
  • MS Office magabiztos használata;
  • Társalgási szintű angol nyelvismeret;
  • Törökbálinti munkavégzés vállalása;
  • Jó kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt;
  • Csapatban és önállóan is tud dolgozni.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Multinacionális nagyvállalatnál szerzett szakmai tapasztalat;
  • Bérügyintézői vagy TB ügyintézői szakképesítés és gyakorlat;
  • NexonBér, NexonTime, NexonCafé programok ismerete előny.

Ami a pályázathoz szükséges

Kérjük, küldje el legfrissebb magyar nyelvű önéletrajzát a targuba.noemi@job.hu címre.

Állás adatai

Állás azonosító: RT-10312
Pozíció pontos megnevezés: Munkaügyi adminisztrátor
Munkavégzés helye: Törökbálint
Szakterület: HR adminisztráció
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum