Office Manager

Budapest (FS-11052)

Nemzetközi hátterű, Európa egyik legnagyobb, személyzeti tanácsadást és executive search szolgáltatást kínáló partnerünk részére keresünk agilis és tapasztalt szakembert Office Manager pozícióba budapesti központjukba.

Főbb feladatok

  • Az iroda napi működtetésének biztosítása:az infrastruktúra hibátlan működésének biztosítása és a csapat napi életének és munkájának támogatása
  • Számlázással kapcsolatos előkészítő feladatok elvégzése, házipénztár kezelése
  • Kapcsolatot tartás a nemzetközi anyacéggel és pénzügyi osztállyal
  • Ügyintézés a magyar hatóságokkal
  • Adminisztrációs feladatok, adatbázis kezelése és frissítése
  • Irodaszerek biztosítása, beszerzési feladatatok
  • Kimenő levelek, ajánlatok és egyéb dokumentumok elkészítése és kezelése
  • Kintlévőségeket kezelése
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel
  • Utazások és rendezvények szervezése


Munkakör betöltésének feltételei

  • Hasonló munkakörben szerzett releváns szakmai tapasztalat
  • Aktív angol nyelvtudás írásban és szóban
  • Gyors, dinamikus, tettrekész személyiség
  • Támogató attitűd
  • Jó priorizálási képesség
  • Rugalmasság és határozottság, proaktivitás

Munkakör betöltése során előnyt jelent

Érdeklődés a HR folyamatok és HR tevékenység iránt

Ami a pályázathoz szükséges

Jelentkezni regisztráció útján vagy a franke.orsolya@job.hu címen keresztül lehetséges.
A fenti e-mail címre küldött önéletrajzával ill. jelentkezésével Ön hozzájárulását adja személyes adatainak adatkezelési-szabályzatunkba foglaltak szerinti tárolásához és kezeléséhez.

Állás adatai

Állás azonosító: FS-11052
Pozíció pontos megnevezés: Office Manager
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Irodavezető

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum