Projekt adminisztrációs munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, XII. (K-7267)

Megbízó cégünk az energiagazdálkodás területén működő multinacionális vállalat, mely budapesti szolgáltató központjába keres megváltozott munkaképességű munkatársakat adminisztrációs feladatkörbe. 

Főbb feladatok

A projekt adminisztrátor feladata, hogy támogatást nyújtson a vállalat egyes projekt csapatai részére (tranzíciós, tréning, folyamatfejlesztési részleg), emellett a menedzsment, a partnercégek és más operatív funkciók munkáját segíti.
A projekt menedzserek napi munkájában nyújt asszisztenciát; 
Ad hoc adminisztratív feladatokat lát el a központ operatív csapatainál, az ügyfélelégedettség javítása céljából; 
Támogatja a meglevő folyamatok értékelését és fejlesztését, valamint új folyamatok bevezetését; 
részt vesz és koordinál bizonyos kommunikációs, tesztelési és tréning aktivitásokat, feladatokat; 
Közreműködik különböző projektek riportolási folyamataiban; 
A folyamatokkal és rendszerekkel kapcsolatban egyeztet a business-szel és vezetőkkel; 
A tudás menedzsmentet és tudás transzfert támogatja a vállalaton belül; 
A különböző programokkal kapcsolatos kommunikációs feladatokat látja el; 

Aktuálisan az alábbi feladatokban vár a csapat támogatást:
Rendelések felvitele ERP rendszerbe (német nyelven); 
Ügyfelek szerződésadatainak a frissítése (francia nyelven)

Munkakör betöltésének feltételei

Megváltozott munkaképesség;
AKTÍV ANGOL NYELVTUDÁS (erős közép- vagy felsőfok);
Minimum középfokú végzettség;
MS Office ismeretek;
Proaktív, megoldásközpontú személyiség;
Együttműködési képességek;
Pontosság, precizitás;
Rugalmas, alkalmazkodásra képes személyiség

Ami a pályázathoz szükséges

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, kérem küldje el magyar nyelvű önéletrajzát az info@rehabjob.hu e-mail címre. Ezúton tájékoztatjuk, hogy az e-mailen elküldött önéletrajz adatai a JOB adatbázisába feltöltésre kerülnek, melyről levélben automatikus üzenetet küld Önnek rendszerünk.

Egyéb

- Napi munkaidő: 6 vagy 8 óra
- 12 hónapos határozott idejű munkaviszony 

Állás adatai

Állás azonosító: K-7267
Pozíció pontos megnevezés: Projekt adminisztrációs munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)
Munkavégzés helye: Budapest, XII.
Szakterület: Adminisztráció / dokumentumkezelés
Napi munkaidő: Teljes/részmunkaidő egyaránt

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum