Szerviz asszisztens

Budapest (15. kerület) (RT-7350)

Nemzetközi partnercégünk számára keresünk új kollégát Szerviz asszisztens pozícióba.

Főbb feladatok

Két fő feladat: adminisztratív jellegű folyamatok támogatása, és kapcsolattartás a cég külső és belső ügyfeleivel;
Szerződések és szerződésmódosítások előkészítése;
Teljesítési igazolások feldolgozása, SAP rendszerben történő rögzítése;
Kimutatások készítése;
Ügyfelekkel, alvállalkozókkal, hatóságokkal való kapcsolattartás;
Esetleges ügyfél-reklamációk kezelése;
Ügyfélkérdések megválaszolása;
Ügyfelek és a business területek között kommunikáció biztosítása. 

Munkakör betöltésének feltételei

Legalább középfokú végzettség;
Legalább középfokú angolnyelv-tudás;
1-2 éves ügyfélszolgálati, asszisztensi, adminisztratív területen szerzett tapasztalat;
15. kerületi munkavégzés vállalása;
Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek;
Kiváló kommunikációs készség.

Munkakör betöltése során előnyt jelent

SAP vagy egyéb vállalatirányítási rendszerben szerzett jártasság.

Ami a pályázathoz szükséges

Kérjük küldje el legfrissebb magyar és angol nyelvű önéletrajzát a godo.angela@job.hu címre.

Állás adatai

Állás azonosító: RT-7350
Pozíció pontos megnevezés: Szerviz asszisztens
Munkavégzés helye: Budapest (15. kerület)
Szakterület: Adminisztráció / dokumentumkezelés
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum