Ügyfélszolgálati munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)

2040 Budaörs (KA-7268)

Megbízó partnerünk az ország egyik vezető kereskedelmi vállalata, mely világszerte 2 kontinens 12 országában van jelen, 1 774 hipermarkettel és szupermarkettel, valamint 340 kereskedelmi központtal. A vállalatcsoport jelenleg 330 700 munkatársat foglalkoztat, magyarországi leányvállalatánál a munkatársak száma a 7000-et is eléri. 

Főbb feladatok

- Tájékoztatáshoz, a termék, vagy szolgáltatás bemutatásához és értékesítéséhez, a panaszok kezeléséhez, valamint a telefonbeszélgetések lebonyolításához szükséges szaktudás elsajátítása, procedúrák megismerése
- A meglévő és potenciális vásárlók telefonhívásainak (Általános érdeklődés, Panaszkezelés, Bizalomkártya, Hitelfeltételek, Online Vásárlás) fogadása, illetve szükség esetén visszahívása
- A vállalat szolgáltatásainak értékesítése és az értékesítés elősegítése
- Vásárlói megkeresések kezdeményezése, hívások indítása (elégedettségi felmérés, egyéb vásárlói felmérések, termék/szolgáltatás ajánlás)
- A vásárlók pontos, szakszerű tájékoztatása, problémáinak, panaszainak kezelése, valamint a Megbízó cég termékeinek és a saját szolgáltatások magas színvonalú képviselete
- Minden kimenő és beérkező hívással és reklamációval kapcsolatos információ pontos rögzítése számítógépen, az információk továbbítása az érintett felé (telefonon és/vagy e-mailben), a reklamációk lezárásának követése
- Az ügyfelek különleges kéréseinek közvetítése az Infocenter csoportvezetőjén keresztül az illetékes felettesnek
- A házhozszállítással kapcsolatos egyeztetés a logisztikai központtal
- Bizalomkártya SMS üzenetek kezelése
- Bizalomkártya és Üzemanyagkártya regisztrációs feladatok támogatása
- Egyéb vásárlói csatornán (pl. email, Facebook) történő vásárlói megkeresések kezelése és adminisztrálása
- Részvétel a megbeszéléseken és szakmai továbbképzéseken
- Pontos telefon- és számítógép kezelés

Munkakör betöltésének feltételei

- Megváltozott munkaképesség
- Kiváló érzék a vásárlókhoz, a vásárlói reklamációk kezeléséhez
- Jó kommunikációs készség és határozott fellépés
- Pontos és igényes munkavégzés
- Stressz tűrő képesség
- Magabiztos felhasználói számítógépes ismeretek (Excel, Word, Power Point)
- Kereskedelmi tapasztalat, termék ismeretek

Ami a pályázathoz szükséges

- Magyar nyelvű önéletrajz

Egyéb

- Munkaidő: heti 20-25 óra, hétfőtől vasárnapig, 1 hónapra előre meghatározott beosztás szerint

Állás adatai

Állás azonosító: KA-7268
Pozíció pontos megnevezés: Ügyfélszolgálati munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs
Szakterület: Telefonos ügyfélszolgálat
Napi munkaidő: Részmunkaidő (4 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum