Ügyvezetői asszisztens

Budapest (RR-10713)

Partnerünk nemzetközi háttérrel rendelkező kereskedelmi cég. Ügyvezetői asszisztens pozícióba keresünk számukra németül vagy angolul beszélő kollégát.

Főbb feladatok

  • Beérkező levelek, hivatalos dokumentáció kezelése 
  • Adminisztrációs és szervezési feladatok 
  • Kimutatások, nyilvántartások készítése 
  • SAP adatbázisok karbantartása, CRM rendszer működtetése 
  • Irodai beszerzések koordinálása
  • Árajánlatok lekérése
  • Fordítások, idegen nyelvű levelezés 
  • Havi forgalmi jelentések előkészítése 
  • Különböző PR akciók lebonyolítása 
  • Az ügyfélszolgálatra beérkező telefonhívások fogadása, átirányítása

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség 
  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat 
  • Tárgyalóképes felsőfokú angol- és/vagy felsőfokú német nyelvtudás 
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek

Ami a pályázathoz szükséges

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, kérem, küldje el részletes szakmai önéletrajzát a pasztor.kinga@job.hu e-mail címre.

A fenti e-mail címre küldött önéletrajzával ill. jelentkezésével Ön hozzájárulását adja személyes adatainak adatkezelési-szabályzatunkba foglaltak szerinti tárolásához és kezeléséhez.

Állás adatai

Állás azonosító: RR-10713
Pozíció pontos megnevezés: Ügyvezetői asszisztens
Munkavégzés helye: Budapest
Szakterület: Személyi asszisztens
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum