Ügyvezetői asszisztens

Budapest IV.kerület (RR-10720)

Nemzetközi háttérrel rendelkező partnercégünk számára keresünk tapasztalattal rendelkező angolul ÉS/VAGY németül beszélő asszisztens kollégát, hosszútávra, tervezhető, fix munkaidővel
(H-Cs:7:30-16:30, P:7:30-14:00).

Főbb feladatok

  • Beérkező levelek, hivatalos dokumentáció kezelése; 
  • Adminisztrációs és szervezési feladatok; 
  • Kimutatások, nyilvántartások készítése; 
  • SAP adatbázisok karbantartása, CRM rendszer működtetése; 
  • Irodai beszerzések koordinálása;
  • Árajánlatok lekérése;
  • Fordítások, idegen nyelvű levelezés; 
  • Havi forgalmi jelentések előkészítése; 
  • Különböző PR akciók lebonyolítása; 
  • Az ügyfélszolgálatra beérkező telefonhívások fogadása, átirányítása.

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség;
  • Tárgyalóképes felsőfokú angol- és/vagy felsőfokú német nyelvtudás; 
  • Minimum 5 év adminisztratív/ asszisztensi területen szerzett tapasztalat;
  • Fix munkaidő vállalása: H-Cs:7:30-16:30, P:7:30-14:00; 
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek.

Amit megbízónk kínál

  • stresszmentes környezet
  • túlóra nélküli fix munkaidő
  • pénteken rövidített munkanap
  • támogató csapat, korrekt vezető
  • hosszú távú lehetőség

Ami a pályázathoz szükséges

Jelentkezni regisztráció útján vagy a nagy.gyorgy.greta@job.hu címen keresztül lehetséges "prof_RR-10720 jelentkezés" tárgy-megjelelöléssel.
A fenti e-mail címre küldött önéletrajzával ill. jelentkezésével Ön hozzájárulását adja személyes adatainak adatkezelési-szabályzatunkba foglaltak szerinti tárolásához és kezeléséhez.

Állás adatai

Állás azonosító: RR-10720
Pozíció pontos megnevezés: Ügyvezetői asszisztens
Munkavégzés helye: Budapest IV.kerület
Szakterület: Személyi asszisztens
Napi munkaidő: Teljes munkaidő (8 óra)

Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum