Adminisztráció / Asszisztencia / Irodai munka

Adatbázis kezelő munkatárs

Budapest (BI-10682)

A vállalat adatbázisának teljes körű kezeléseVáltozások és újdonságok felviteleAz adatbázis ellenőrzése, frissítése (inkorrekt adatok javítása)Adatbázis-műveletek végrehajtásaAdatbázis minőségének és hatékonyságának fejlesztéseAd-hoc ügyféligények kiszolgálásaInformáció-gyűjtés új szakemberekről (név, szakosodás, elérhetőség, stb.)

Adatrögzítő (fél év határozott idő)

Budapest (IX) (RC-10661)

A cég adatbázisának karbantartása,adatok ellenőrzése;  Törzsadatkezelő rendszerben adatok rögzítése;  Nyilvántartások kezelése,archiválás;  Napi ad hoc ügyek intézése.

Assistant to General Manager (Pest megye)

Tököl (DL-10627)

- Handle administrative tasks of the General Manager- Coordination of manpower issues includes contact with manpower companies- Plan production - This includes, production schedules, process flows and engineering specs.- Maintain BOM and Costing data including cycle times etc. in the ERP system- Responsible for purchasing raw materials according to the pharma standards including verification to  purchase only approved raw materials from approved suppliers- Raw Material inventory management according to the production plan- Customer service support

Banki dokumentumkezelő munkatárs

Budapest XIII. kerület (RC-10689)

Napi szintű adminisztrációs feladatok elvégzése; Ügyfél adatok kezelése (frisssítése, törlése); Dokumentumok rendszerezése az adott szabályozásnak megfelelően; Telefonos és emailes kapcsolattartás a vállalat ügyfelelivel;

időszakos / beugrós recepciós

Budapest (RJ-7234)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása; Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása; Kisebb asszisztensi feladatok ellátása; Ügyfelekkel való kapcsolattartás; Irodai adminisztráció.

Irodai Asszisztens

Budaörs (BP-10240)

Az új kolléga a back-office csapat tagjaként az alábbi feladatokért lesz felelős:Rendelések feldolgozása, kezelése, Logisztikával kapcsolatos feladatokPartnerekkel való kapcsolattartásRendezvények, konferenciák szervezésében való részvételHatósági ügyintézésKözbeszerzésel és tenderekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyintézés

Irodai asszisztens (december 1-14-ig)

Budapest (13.ker) (RM-10650)

Ügyfélfogadás, ügyfelek tájékoztatása, tárgyalókba való felkísérése; Kimenő és bejövő telefonhívások, posta és fax kezelése, nyilvántartása angolul is; Futárszolgálat, taxirendelés ügyintézése; Teakonyha rendben tartása, hűtő feltöltése, tárgyaló bekészítés;

Jogi asszisztens - titkárnő

Budapest (BN-10666)

A részlegen dolgozó ügyvédek adminisztratív támogatása  Kimenő és bejövő telefonok kezelése, nyilvántartása  Kimenő és bejövő posta kezelése, nyilvántartása  Elektronikus cégeljárások ügyintézése 

Recepciós 4 órás részmunkaidőben

Budapest 9.kerület (RJ-10685)

Irodai adminisztráció napi menedzselése; Telefonok, faxok, e-mailek fogadása, kezelése; Ügyfelek fogadása; Iroda életével összefüggő rendelések lebonyolítása.

Ügyvezetői asszisztens

Budapest (BR-10505)

Beérkező levelek, hivatalos dokumentáció kezelése  Adminisztrációs és szervezési feladatok  Kimutatások, nyilvántartások készítése  SAP adatbázisok karbantartása, CRM rendszer működtetése 

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum