Adminisztráció / Asszisztencia / Irodai munka

Adatrögzítő (6 hónap határozott idő)

Budapest IX.kerület (RC-10793)

A cég adatbázisának karbantartása,adatok ellenőrzése;  Törzsadatkezelő rendszerben adatok rögzítése;  Nyilvántartások kezelése,archiválás;  Napi ad hoc ügyek intézése.

Adminisztratív Ügyintéző

Budapest (IX. kerület) (RA-10865)

Beérkező kifizetési igények elbírálása, teljes körű feldolgozása; Különböző csatornán (telefonon, e-mailben) érkező információkérések megválaszolása; Szolgáltatások kifizetésével kapcsolatos bizonylatok előállítása, ellenörzésével kapcsolatos feladatok ellátása; Időszakos rendszer tesztelési folyamatokban való részvétel.

Irodavezető

Budapest XIII. kerület (RT-10932)

Általános irodai feladatok ellátása; A vezetők napi munkájának támogatása; Tárgyalási anyagok előkészítése; Szervezési feladatok ellátása (utazások, meetingek);

Irodavezető/ Sales asszisztens

Budapest IV.kerület (RR-11004)

Beérkező levelek, hivatalos dokumentáció kezelése;  Adminisztrációs és szervezési feladatok;  Kimutatások, nyilvántartások készítése;  SAP adatbázisok karbantartása, CRM rendszer működtetése; 

IT Researcher/Talent Sourcer

1094 Budapest, Angyal u. 24. (PJ-10706)

IT Researcher/Talent Sourcer

Jogi asszisztens

Budapest (BN-10994)

A részlegen dolgozó ügyvédek adminisztratív támogatása  Ügyfelekkel való kapcsolattartás magyar és angol nyelven Kimenő és bejövő telefonok, posta kezelése, nyilvántartása  Szerződések előkészítése

Kereskedelmi és értékesítési gyakornok (8 órában)

Budapest XIII. kerület (RS-10807)

Account és Product managerek munkájának háttértámogatása; Napi/heti értékesítési riportok előállítása; Készletelemzések készítése; Számlázáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;

Procurement Analyst

Budapest (RC-10995)

Maintain the integrity and the accuracy of the Procure to Pay (P2P) and other supplier master databases for all new supplier setups and maintenance. This includes:  Checking compliance of supporting documentation; Identification of domestic and foreign supplier tax reporting status; Office of Foreign Assets Control (OFAC) screening;

Recepciós

Budapest (LJ-10996)

Recepciós (4-6 órás részmunkaidő)

Budapest VIII. kerület (RC-11011)

Az iroda recepciójának működtetése; Vendégek fogadása, telefonok kezelése, emailek megválaszolása; Kimenő és bejövő posta kezelése; Iroda napi működésének segítése adminisztratív, asszisztensi feladatokkal;

Recepciós (6 órás részmunkaidőben)

Zsámbék (NM-11026)

Cég ügyfeleinek, partnereinek és vendégeinek fogadása;

Relokációs asszisztens (Relocation Assistant)

Budapest XII.kerület (RS-10871)

Külföldi munkavállalók relokációs folyamatainak támogatása; Szükséges engedélyek beszerzése, teljes körű ügyintézés; Lakhatás leszervezése (lakáskeresés, albérlet keresés, szerződéskötés)

Team asszisztens

Budapest (XIII.kerület) (RC-11012)

Adminisztratív feladatok ellátása; Naptárak egyeztetése, szerkesztése; Meetingek szervezése és ütemezése; Rendezvények szervezésében való részvétel;

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum