Adminisztráció / Asszisztencia / Irodai munka

Adminisztrátor

Budapest (BC-10590)

Dokumentumok SAP rendszerbe való feltöltése Heti dolgozói elszámolás ellenőrzése Szerződések feltöltése, regisztrálása Számlák pénzügyi ellenőrzése

Behajtási ügyintéző

Törökbálint (RT-10611)

 A napi adminisztrációban való aktív részvétel; A csoporthoz különböző csatornákon érkező megkeresések, feladatok feldolgozása; Folyamatos kapcsolattartás társosztályokkal, behajtó és faktor cégekkel; Végrehajtási ügyek intézése (felszámolással, végelszámolással kapcsolatban).

Beugrós recepciós (angol ÉS francia nyelvtudással)

Budapest 2. kerület (RK-10315)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása;  Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása;  Kisebb asszisztensi feladatok ellátása;  Ügyfelekkel való kapcsolattartás; 

időszakos / beugrós recepciós

Budapest (RJ-7234)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása; Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása; Kisebb asszisztensi feladatok ellátása; Ügyfelekkel való kapcsolattartás; Irodai adminisztráció.

Irodai asszisztens

II. kerület (AI-10434)

Iroda üzemeltetésével kapcsolatos teendők ellátása Vendégek fogadása, ellátása Naptárak kezelése, találkozók szervezése a vezetők számára A cég működéséhez szükséges munka-, és egyéb eszközök beszerzése

Irodai Asszisztens

Budaörs (BP-10240)

Az új kolléga a back-office csapat tagjaként az alábbi feladatokért lesz felelős:Rendelések feldolgozása, kezelése, Logisztikával kapcsolatos feladatokPartnerekkel való kapcsolattartásRendezvények, konferenciák szervezésében való részvételHatósági ügyintézésKözbeszerzésel és tenderekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyintézés

Irodai asszisztens (megváltozott munkaképességűeknek)

Nagytarcsa, Felsőipari krt. (K-10489)

Telefonkezelés (bejövő telefonok fogadása, továbbítása mellékekre, üzenet fogadása), Postázás (kimenő levelek iktatása, postázása), Érkező levelek továbbítása, Fénymásolás, scan (karbantartás, kellékek beszerzése), Számítógépes feladatok (levelek megírása, táblázatok készítése), Ajánlatadási folyamat támogatása (ajánlatok előkészítésében közreműködés, ajánlatok bekérése, partnereknek levelek írása stb.), Telephely működés technikai támogatása, általános rend fenntartása (apartman, iroda, műhely rendezettségének elérése), Irodaszer beszerzése, Tárgyalások előkészítése, catering (reprezentációhoz szükséges alapanyagok, kellékek beszerzése, kávéfőzés stb.), Irodához tartozó dolgozói szállás rendben tartása, Irodai konyha takarítása, Irodai szobanövények és az udvar rendben tartása.

Irodavezető / asszisztens

Budapest I.kerület (RA-10612)

Ügyvezető napi munkájának támogatása; Prezentációk készítése, különböző tárgyalásokra; Jegyzőkönyvek, prezentációk fordítása (magyar-angol); Szervezési feladatok (utazások, meetingek);

Kintlévőség kezelő ügyintéző

Törökbálint (RT-10610)

A napi adminisztrációban való aktív részvétel; A csoporthoz különböző csatornákon érkező megkeresések, feladatok feldolgozása; Kapcsolattartás kiemelt ügyfelekkel e-mailben és személyes találkozókon való részvétel; Felszólító folyamat működtetése a cég saját rendszerében.

Recepciós

Budapest (R-10552)

Az iroda recepciójának működtetése, klasszikus recepciós feladatok ellátása (pl.:vendégek fogadása, telefonok kezelése, futárok rendelése); Iroda napi működésének segítése adminisztratív, asszisztensi feladatokkal (pl.:irodaszerek rendelése, irattárazás, telefonszámlák kezelése, utazás ügyintézés és szállásfoglalás); Külföldi kollégákkal, vendégekkel való kommunikáció telefonon, vagy az irodában személyesen; Egyéb, a napi munka során felmerülő feladatok ellátása.

Senior Contract Specialist

Kecskemét (GE-10534)

Supporting of project teams with settlement of all contractual disputes and raising their awareness for the main contract conditions Coordination with Legal Advisors in litigation Developing, monitoring, and maintaining project master contracts forms, including legal and commercial terms and conditions to be included in the project purchase order/subcontract documents Ensure that within the framework of the main contract, qualified seller(s)/subcontractor(s) are selected for furnishing of subcontractor services and who meet project specifications, cost, quality and schedule requirements

Ügyvezetői asszisztens

Budapest (BR-10505)

Beérkező levelek, hivatalos dokumentáció kezelése  Adminisztrációs és szervezési feladatok  Kimutatások, nyilvántartások készítése  SAP adatbázisok karbantartása, CRM rendszer működtetése 

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum