Adminisztráció / Asszisztencia / Irodai munka

Beugrós recepciós (angol ÉS francia nyelvtudással)

Budapest 2. kerület (RK-10315)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása;  Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása;  Kisebb asszisztensi feladatok ellátása;  Ügyfelekkel való kapcsolattartás; 

időszakos / beugrós recepciós

Budapest (RJ-7234)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása; Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása; Kisebb asszisztensi feladatok ellátása; Ügyfelekkel való kapcsolattartás; Irodai adminisztráció.

Irodai adminisztrátor (6 órás részmunkaidőben)

Budapest 11. kerület (RR-10481)

Irodai adminisztrációs feladatok ellátása;  A különböző akciókból visszaérkező adatok adatbázisba rögzítése; Regisztrációk nyomon követése, szükség esetén segítése és regisztrációs lapok rögzítése; Egyéb adminisztrációs feladatok ellátsa.

Irodai Asszisztens

Budaörs (TP-10240)

Az új kolléga a back-office csapat tagjaként az alábbi feladatokért lesz felelős:Rendelések feldolgozása, kezelése, Logisztikával kapcsolatos feladatokPartnerekkel való kapcsolattartásRendezvények, konferenciák szervezésében való részvételHatósági ügyintézésKözbeszerzésel és tenderekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyintézés

Irodai asszisztens (megváltozott munkaképességűeknek)

Nagytarcsa, Felsőipari krt. (K-10489)

Telefonkezelés (bejövő telefonok fogadása, továbbítása mellékekre, üzenet fogadása), Postázás (kimenő levelek iktatása, postázása), Érkező levelek továbbítása, Fénymásolás, scan (karbantartás, kellékek beszerzése), Számítógépes feladatok (levelek megírása, táblázatok készítése), Ajánlatadási folyamat támogatása (ajánlatok előkészítésében közreműködés, ajánlatok bekérése, partnereknek levelek írása stb.), Telephely működés technikai támogatása, általános rend fenntartása (apartman, iroda, műhely rendezettségének elérése), Irodaszer beszerzése, Tárgyalások előkészítése, catering (reprezentációhoz szükséges alapanyagok, kellékek beszerzése, kávéfőzés stb.), Irodához tartozó dolgozói szállás rendben tartása, Irodai konyha takarítása, Irodai szobanövények és az udvar rendben tartása.

Process and Systems Development Project Manager

Budapest XIII. kerület (RC-10460)

Implementation of a complex project with multiple systems involved and various stakeholders across EMEA finance; Contribute to a new system and process strategy; Suggest and initiate new projects with the Finance functional area that is supported; Management of multi-month and multi-year projects;

Recepciós

Zsámbék (LM-10483)

belföldi és külföldi telefonok fogadása cég ügyfeleinek, partnereinek és vendégeinek fogadása irodai eszközök követése, beszerzése bejövő dokumentumok fogadása és szétosztása, iktatása, lefűzése, visszakeresése

Recepciós (5 órás részmunkaidőben)

Budapest (13.ker) (RF-10479)

Az iroda recepciójának működtetése, klasszikus recepciós feladatok ellátása (pl.:vendégek fogadása, telefonok kezelése, futárok rendelése); Iroda napi működésének segítése adminisztratív, asszisztensi feladatokkal (pl.:irodaszerek rendelése, irattárazás, telefonszámlák kezelése, utazás ügyintézés és szállásfoglalás); HR folyamatok segítése (pl.:jelenléti ívek vezetése, étkezési jegyek rendelése, cafetéria számlák nyilvántartása); Külföldi kollégákkal, vendégekkel való kommunikáció telefonon, vagy az irodában személyesen;

Visszáru specialista

Budapest XIII. kerület (RS-10477)

Áruházainkban található visszáru, selejt termékek tételes ellenőrzése megadott kritériumok alapján; A termék életciklusának követése az értékesítéstől annak lezárásáig; A visszáru termékek feldolgozása, dokumentálása, nyomon követése; EU szintű szabványosított termékekhez kapcsolódó cserefolyamatok teljes körű menedzselése;

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum