Adminisztráció / Asszisztencia / Irodai munka

Adatbázis kezelő munkatárs

Budapest (BI-11091)

Ügyfelektől beérkező adatok kezelése, ellenőrzése Adatok beintegrálása, átvitele a vállalati adatbázisba Adatbázis-műveletek végrehajtása Az adatok helyességének ellenőrzése, hibák felismerése és megoldása

Adatrögzítő (6 hónap határozott idő)

Budapest IX.kerület (RC-10793)

A cég adatbázisának karbantartása,adatok ellenőrzése;  Törzsadatkezelő rendszerben adatok rögzítése;  Nyilvántartások kezelése,archiválás;  Napi ad hoc ügyek intézése.

Adminisztratív Ügyintéző

Budapest (IX. kerület) (RA-10865)

Beérkező kifizetési igények elbírálása, teljes körű feldolgozása; Különböző csatornán (telefonon, e-mailben) érkező információkérések megválaszolása; Szolgáltatások kifizetésével kapcsolatos bizonylatok előállítása, ellenörzésével kapcsolatos feladatok ellátása; Időszakos rendszer tesztelési folyamatokban való részvétel.

Dokumentumkezelő munkatárs (2019.12.31-ig tartó határozott idővel)

Budapest IX. kerület (RA-11098)

Napi szintű adminisztrációs feladatok elvégzése; Ügyfél adatok kezelése (frissítése, törlése); Dokumentumok rendszerezése az adott szabályozásnak megfelelően; Telefonos és emailes kapcsolattartás a vállalat ügyfeleivel;

Irodai asszisztens-karbantartó

Budapest (TN-11103)

Irodai asszisztencia (dokumentumok iktatóba történő leadása, iratmegsemmisítés) Iroda napi működésének biztosítása (készletek feltöltése, ebédlő rendben tartása) Anyagbeszerzés (tisztítószerek, ásványvíz, tej, gyümölcs stb rendszeres feltöltése és cseréje) Hivatali ügyintézés (posta, bank, OEP, OGYÉI)

Irodai asszisztens / Recepciós

Zsámbék (LM-10782)

cég ügyfeleinek, partnereinek és vendégeinek fogadása bejövő dokumentumok fogadása és szétosztása, iktatása, lefűzése, visszakeresése kimenő dokumentumok nyilvántartása cégszintű szerződések nyilvántartásának kezelése

Irodavezető

Budapest (13.ker) (RM-11087)

Az igazgagó munkájának napi szintű támogatása; Széleskörű támogatói funkció; Adminisztratív feladatok ellátása; Naptárak és beosztások nyomon követése, határidők figyelése;

Irodavezető/ Sales asszisztens

Budapest IV.kerület (RR-11004)

Beérkező levelek, hivatalos dokumentáció kezelése;  Adminisztrációs és szervezési feladatok;  Kimutatások, nyilvántartások készítése;  SAP adatbázisok karbantartása, CRM rendszer működtetése; 

IT Researcher/Talent Sourcer

1094 Budapest, Angyal u. 24. (PJ-10706)

IT Researcher/Talent Sourcer

Jogi asszisztens

Budapest (BN-11110)

A részlegen dolgozó ügyvédek adminisztratív támogatása  Ügyfelekkel való kapcsolattartás magyar és angol nyelven Kimenő és bejövő telefonok, posta kezelése, nyilvántartása  Szerződések előkészítése

Kereskedelmi és értékesítési gyakornok (8 órában)

Budapest XIII. kerület (RS-10807)

Account és Product managerek munkájának háttértámogatása; Napi/heti értékesítési riportok előállítása; Készletelemzések készítése; Számlázáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;

Office Manager

Budapest (FS-11052)

Az iroda napi működtetésének biztosítása:az infrastruktúra hibátlan működésének biztosítása és a csapat napi életének és munkájának támogatása Számlázással kapcsolatos előkészítő feladatok elvégzése, házipénztár kezelése Kapcsolatot tartás a nemzetközi anyacéggel és pénzügyi osztállyal Ügyintézés a magyar hatóságokkal

Procurement Analyst (English and Russian)

Budapest (RC-10995)

Maintain the integrity and the accuracy of the Procure to Pay (P2P) and other supplier master databases for all new supplier setups and maintenance. This includes:  Checking compliance of supporting documentation; Identification of domestic and foreign supplier tax reporting status; Office of Foreign Assets Control (OFAC) screening;

Recepciós (4-6 órás részmunkaidő)

Budapest VIII. kerület (RC-11011)

Az iroda recepciójának működtetése; Vendégek fogadása, telefonok kezelése, emailek megválaszolása; Kimenő és bejövő posta kezelése; Iroda napi működésének segítése adminisztratív, asszisztensi feladatokkal;

Recepciós (8 órás)

1094 Budapest, Angyal u. 24. (HJ-11076)

Irodai adminisztráció napi menedzselése Telefonok, e-mailek fogadása, kezelése Postai ügyintézés Ügyfelek, vendégek fogadása

Recepciós-asszisztens

Budapest (HV-11115)

Szerződések, dokumentumok kezelése, szkennelése, rendszerezése, lefűzése, Adminisztratív feladatok ellátása, adatbázisok karbantartása, Az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, Vendégek fogadása, eligazítása, Ügyfelek tájékoztatása elsősorban telefonon és e-mailben.

Relokációs asszisztens (Relocation Assistant)

Budapest XII.kerület (RS-10871)

Külföldi munkavállalók relokációs folyamatainak támogatása; Szükséges engedélyek beszerzése, teljes körű ügyintézés; Lakhatás leszervezése (lakáskeresés, albérlet keresés, szerződéskötés)

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum