Adminisztráció / Asszisztencia / Irodai munka

Adatrögzítő

Budapest 9. kerület (RC-10208)

A cég adatbázisának karbantartása,adatok ellenőrzése; Törzsadatkezelő rendszerben adatok rögzítése; Nyilvántartások kezelése,archiválás; Napi ad hoc ügyek intézése.

Adminisztrátor IT területen (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, 8. kerület (K-10243)

Felhasználói hozzáférések és jogosultságok beállítása, módosítása és törlése; Adategyeztetés és feldolgozás telefon, e-mail és formanyomtatványok alapján; Jelszavak létrehozása, módosítása és törlése a felhasználói profilok alapján;  Angol nyelvű telefonos és e-mailes kapcsolattartás a régióban dolgozó felhasználókkal és az információbiztonsági csapattal; Hibajelentések összegzése, információbiztonsági riportok lekérdezése; Belső szabályzatoknak megfelelő adminisztráció biztosítása; Közreműködés a folyamatos és minőségi szolgáltatás biztosításában;Részvétel a folyamatok ésszerűsítésében és automatizálásában.

Back Office Ügyintéző

Törökbálint (RT-10364)

A beérkező előfizetői szerződések feldolgozása számlázási rendszerekben és az ezekkel kapcsolatos utólagos adminisztrációk ellátása; Ügyfél igények és panaszok megoldása és utógondozása; A hiba-, hiányfeltáró riportok feldolgozása, kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek végrehajtása, riportok hibáinak jelzése a hibariport és tömeges igények koordinátorának; Nyomtatási feladatok kezelése.

Beugrós recepciós (angol ÉS francia nyelvtudással)

Budapest 2. kerület (RK-10315)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása;  Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása;  Kisebb asszisztensi feladatok ellátása;  Ügyfelekkel való kapcsolattartás; 

Commercial Systems Analyst

Budapest XIII. kerület (RD-10317)

Maintain the commercial systems; Drive process standardization across the markets, seek best practice; Support system and process improvements; System and end-user acceptance testing;

Fejlesztési asszisztens - Recepciós

Zsámbék (LM-10399)

Recepciós feladatok: bejövő dokumentumok fogadása és szétosztása, iktatása, lefűzése, visszakeresése kimenő dokumentumok nyilvántartása dokumentálásban való közreműködés

Fotóstúdió asszisztens (megváltozott munkaképességűeknek)

Budaörs (K-7274)

Excel lista alapján fotózásra szánt termékek összeszedése az eladótérből, fotó stúdióba szállítása bevásárlókocsival; Fotó stúdió rendben tartása

időszakos / beugrós recepciós

Budapest (RJ-7234)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása; Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása; Kisebb asszisztensi feladatok ellátása; Ügyfelekkel való kapcsolattartás; Irodai adminisztráció.

Irodai Asszisztens

Budaörs (BP-10240)

Az új kolléga a back-office csapat tagjaként az alábbi feladatokért lesz felelős:Rendelések feldolgozása, kezelése, Logisztikával kapcsolatos feladatokPartnerekkel való kapcsolattartásRendezvények, konferenciák szervezésében való részvételHatósági ügyintézésKözbeszerzésel és tenderekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyintézés

Irodai asszisztens/team asszisztens

Budapest VII. kerület (KS-10347)

A befektetési igazgató és csapat munkájának támogatása Előterjesztési dokumentumok készítésében való aktív részvételt (véglegesítés, sokszorosítás, szkennelés), Szerződéskötéshez kapcsolódó adminisztráció Adatrögzítés, adatbázisok kezelése dokumentumkezelés, irattározás, jegyzőkönyvvezetés

Irodai ügyintéző (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, III. kerület (K-10248)

Számlák kiállítása és postázása; Ügyfelekkel való kapcsolattartás; Szerződések kezelése; Szerviztechnikusok munkalapjainak feldolgozása; Esetenként kintlévőségek kezelése; Leltárban való részvétel. 

Kereskedelmi referens (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest (K-10247)

Kereskedelmi üzletágon belül folyó tevékenységek szakmai támogatása; A kereskedelmi vezetők és key account managerek szakmai munkájának támogatása; Kereskedelmi ajánlatok, szerződések, megrendelések és visszaigazolások elkészítése; Elszámolások kezelése és nyomonkövetése; Riportok, kimutatás készítése a vállalatirányítási rendszer alapján; Vállalatirányítási rendszer és CRM rendszer kezelése; Kapcsolattartás a kereskedelmi terület külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel. 

Office Manager (Office and Fleet Specialist)

Budapest IX. district (TB-10425)

Key responsibilities:1. Office ManagementSupervise the receptionist and the functionsFollow up on office expenses and manage the office budgetOrganize the office layout, manage office refurbishment projectsMaintain the condition of the office and arrange for necessary repairsMaintain supplies of stationery and equipmentSupervision of cleaning and building maintenance activitiesResponsible for small storage location in the officeResponsible EHS topic (Environment Health & Safety)2. Car Fleet ManagementLiaise with car fleet management companiesControl performance level of car fleet management providersMonitor car fleet and place new orders, change individual contract terms in a timely mannerMonitor, support car damage handlingMonitor car usage, make sure necessary repairs take place and prepare analyses for the managementMake sure mileage reports are prepared by colleagues on time3. Other dutiesSupport accounting, finance functionContract database administration

Personal Assistant

Pest megye (BH-10334)

acting as a first point of contact: dealing with correspondence and phone calls managing diaries and organizing meetings and appointments, controlling access to the executive booking and arranging travel, transport and accommodation organizing and presence events and conferences

Projekt asszisztens (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest (K-10249)

Projektvezetési tevékenységek adminisztratív összefogása, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, kapcsolattartás a kereskedelmi asszisztenssel, a projekt iroda tagjaival és – meghatározott feladat esetén – a cég más munkatársaival; Projekt folyamatok követése, adminisztrációja; Projektvezetők munkájának operatív segítése; Projekt dokumentációk készítése, napra készen tartása; Munkakör adminisztrációja; Heti rendszeres értekezleten való aktív részvétel; A projekt iroda folyamatainak betartása; ISO folyamatok betartása, a hozzá kapcsolódó adminisztráció elvégzése; Elektronikus és papír alapú dokumentumtár kezelése, napra készen tartása; Megbeszélések szervezése, emlékeztetők elkészítése; Jelentések készítése az ügyviteli rendszer alapján. 

Recepciós

Budapest (LI-10368)

dokumentumkezelés, iktatás, iratkezelési feladatok, adatrögzítés szerződések előkészítése, nyilvántartása számlák iktatása, nyomon követése, besegítés a számlázásba vezetők mindennapi munkájának támogatása

Recepciós

Budapest II.kerület (RN-10371)

Az iroda recepciójának működtetése; Vendégek fogadása, telefonok kezelése, emailek megválaszolása; Kimenő és bejövő posta kezelése; Iroda napi működésének segítése adminisztratív, asszisztensi feladatokkal;

Recepciós, asszisztens

Budapest (BC-10400)

Az iroda napi működéséhez szükséges feladatok ellátása Vendégek fogadása Beérkező hívások fogadása Belépőkártyák programozása, aktiválása

Számlaiktató munkatárs

Törökbálint (RT-10327)

A beszkennelt szállítói számlák OCR (elektronikus) rendszerben való feldolgozása; A számla jóváhagyási folyamatok felügyelete, késedelem esetén egyeztetés a társosztályokkal; A Költség elszámolási folyamathoz kapcsolódó papír alapú dokumentációk ellenőrzése; Jóváhagyási folyamat folyamatos kontrollja a gyors elszámolás érdekében;

Titkárságvezető / Office Manager

Zsámbék (LM-10377)

a management munkájának támogatása, elsősorban szervezési feladatok ellátásában recepció feladatainak napi szintű koordinációja (bejövő/kimenő iktatás, információk cégen belüli áramlásának, bejövő számlák jóváhagyási rendszerének működtetése) recepciósok, gépjármű- és telefonflotta-kezelők, futárok munkájának koordinációja pénzügyi terület támogatása, számlázással kapcsolatos ügyintézés

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum