Adminisztráció / Asszisztencia / Irodai munka

Adminisztrátor (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, V. kerület (K-7421)

Számlák kezelése;Árajánlatok feltöltése a cég saját ügyviteli rendszerébe;Elszámolások, szerződések, megrendelők kezelése;Irodai támogató feladatok (nyomtatás, szkennelés, stb.)

Executive Assistant/Communication Specialist

Budapest (XIII) (RC-7315)

Provide executive administrative support to the Director / Head of division; Support the EMEA Regional Head on key regional communications and administration management; Craft presentations, reports and ad hoc internal and external presentations and talking points for senior leaders; Develop and take ownership of written communications such as awareness messages, articles for various internal, and potentially external, publications;

időszakos / beugrós recepciós

Budapest (RJ-7234)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása; Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása; Kisebb asszisztensi feladatok ellátása; Ügyfelekkel való kapcsolattartás; Irodai adminisztráció.

Irodai asszisztens

Budapest, VII. kerület (KS-7403)

A vezérigazgatói titkárság munkájának támogatása, amely magában foglalja:  a vezérigazgató és a titkárságvezető munkájának segítését, előterjesztési dokumentumok készítésében való aktív részvételt (véglegesítés, sokszorosítás, szkennelés), szerződéskötéshez kapcsolódó adminisztrációt.

Irodavezető, recepciós

Budapest (XI.kerület) (RH-7407)

Ügyfelek fogadása;  Kimenő és bejövő telefonok kezelése, nyilvántartása;  Kimenő és bejövő posta és fax kezelése, nyilvántartása; Adminisztratív feladatok (postázás, fénymásolás, szkennelés, tárgyalók rendjének nyilvántartása);

Recepciós (7 órás részmunkaidőben)

Budapest (13.ker) (RF-7302)

Az iroda recepciójának működtetése, klasszikus recepciós feladatok ellátása (pl.:vendégek fogadása, telefonok kezelése, futárok rendelése); Iroda napi működésének segítése adminisztratív, asszisztensi feladatokkal (pl.:irodaszerek rendelése, irattárazás, telefonszámlák kezelése, utazás ügyintézés és szállásfoglalás); HR folyamatok segítése (pl.:jelenléti ívek vezetése, étkezési jegyek rendelése, cafetéria számlák nyilvántartása); Külföldi kollégákkal, vendégekkel való kommunikáció telefonon, vagy az irodában személyesen;

Titkárságvezető / Office Manager

Zsámbék (IM-7417)

a management (elsősorban az ügyvezető igazgató) munkájának támogatása szervezési feladatokban  a cég részlegei közötti kommunikáció elősegítése  jegyzőkönyvvezetés megbeszéléseken  jogi ügyek adminisztrációja, nyilvántartása, ügyvédi kapcsolattartás, hivatali/hatósági ügyintézés 

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum