Adminisztráció / Asszisztencia / Irodai munka

Adminisztrátor IT területen (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, 8. kerület (K-10243)

Felhasználói hozzáférések és jogosultságok beállítása, módosítása és törlése; Adategyeztetés és feldolgozás telefon, e-mail és formanyomtatványok alapján; Jelszavak létrehozása, módosítása és törlése a felhasználói profilok alapján;  Angol nyelvű telefonos és e-mailes kapcsolattartás a régióban dolgozó felhasználókkal és az információbiztonsági csapattal; Hibajelentések összegzése, információbiztonsági riportok lekérdezése; Belső szabályzatoknak megfelelő adminisztráció biztosítása; Közreműködés a folyamatos és minőségi szolgáltatás biztosításában;Részvétel a folyamatok ésszerűsítésében és automatizálásában.

Adminisztrátor (Jászberényben)

Jászberény (RC-10313)

Törzsvásárlói regisztrációs ürlapok rögzítése; Ügyfelekkel, franchise partnerekkel való kapcsolattartás (e-mailben és telefonon); Ügyfélkérdések megválaszolása; A cég adatbázisának karbantartása;

Back Office Ügyintéző

Törökbálint (RT-10364)

A beérkező előfizetői szerződések feldolgozása számlázási rendszerekben és az ezekkel kapcsolatos utólagos adminisztrációk ellátása; Ügyfél igények és panaszok megoldása és utógondozása; A hiba-, hiányfeltáró riportok feldolgozása, kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek végrehajtása, riportok hibáinak jelzése a hibariport és tömeges igények koordinátorának; Nyomtatási feladatok kezelése.

Beugrós recepciós (angol ÉS francia nyelvtudással)

Budapest 2. kerület (RK-10315)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása;  Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása;  Kisebb asszisztensi feladatok ellátása;  Ügyfelekkel való kapcsolattartás; 

Commercial Systems Analyst

Budapest XIII. kerület (RD-10317)

Maintain the commercial systems; Drive process standardization across the markets, seek best practice; Support system and process improvements; System and end-user acceptance testing;

Dokumentumkezelő munkatárs (6 hónap határozott idő)

Budapest VIII. (RC-10214)

Dokumentumok rendszerezése az új adatvédelmi törvény elvárásai szerint; Archív mappákban lévő dokumentumok átnézése, rendszerezése; Iratok lefúzése, iktatása; Új dokumentációs rendszer kialakítása;

Executive Assistant

Budapest XIII. kerület (RD-10301)

Manage accessibility to Directors complex diary – set up relevant arrangements (e.g. meeting room, notifications, material); Deal with Directors post and e-mails efficiently, actioning them when necessary without further reference to their boss; Organize and arrange travel itineraries of Directors, local and overseas, coordinating with counterparts in other locations; Organize conferences, workshops and events at both a Domestic and International level;

Fotóstúdió asszisztens (megváltozott munkaképességűeknek)

Budaörs (K-7274)

Excel lista alapján fotózásra szánt termékek összeszedése az eladótérből, fotó stúdióba szállítása bevásárlókocsival; Fotó stúdió rendben tartása

időszakos / beugrós recepciós

Budapest (RJ-7234)

Recepciós, illetve egyéb irodai adminisztratív, asszisztensi feladatok ellátása; Vendégek és beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása; Kisebb asszisztensi feladatok ellátása; Ügyfelekkel való kapcsolattartás; Irodai adminisztráció.

Irodai Asszisztens

Budaörs (BP-10240)

Az új kolléga a back-office csapat tagjaként az alábbi feladatokért lesz felelős:Rendelések feldolgozása, kezelése, Logisztikával kapcsolatos feladatokPartnerekkel való kapcsolattartásRendezvények, konferenciák szervezésében való részvételHatósági ügyintézésKözbeszerzésel és tenderekkel kapcsolatos adminisztráció és ügyintézés

Irodai asszisztens/team asszisztens

Budapest VII. kerület (KS-10347)

A befektetési igazgató és csapat munkájának támogatása Előterjesztési dokumentumok készítésében való aktív részvételt (véglegesítés, sokszorosítás, szkennelés), Szerződéskötéshez kapcsolódó adminisztráció Adatrögzítés, adatbázisok kezelése dokumentumkezelés, irattározás, jegyzőkönyvvezetés

Irodai ügyintéző (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, III. kerület (K-10248)

Számlák kiállítása és postázása; Ügyfelekkel való kapcsolattartás; Szerződések kezelése; Szerviztechnikusok munkalapjainak feldolgozása; Esetenként kintlévőségek kezelése; Leltárban való részvétel. 

Irodavezető

Budapest (BE-10354)

Elszámolás/Számlázás Napi ügymenet és az iroda működéséhez szükséges feltételek biztosítása Back office irányítása Könyvelési anyagok előkészítése

Jogi asszisztens - titkárnő

Budapest (BN-10316)

Az emeleten dolgozó ügyvédek adminisztratív támogatása  Kimenő és bejövő telefonok kezelése, nyilvántartása  Kimenő és bejövő posta kezelése, nyilvántartása  Elektronikus cégeljárások ügyintézése 

Kereskedelmi referens (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest (K-10247)

Kereskedelmi üzletágon belül folyó tevékenységek szakmai támogatása; A kereskedelmi vezetők és key account managerek szakmai munkájának támogatása; Kereskedelmi ajánlatok, szerződések, megrendelések és visszaigazolások elkészítése; Elszámolások kezelése és nyomonkövetése; Riportok, kimutatás készítése a vállalatirányítási rendszer alapján; Vállalatirányítási rendszer és CRM rendszer kezelése; Kapcsolattartás a kereskedelmi terület külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel. 

Kisvállalati Ügyfél Adminisztrátor

Törökbálint (RT-10302)

Kisvállalati szegmenshez kapcsolódó társosztályok munkájának támogatása; Ügyfelek hitelképességének háttérvizsgálata, engedélyek kiadása; Adminisztrációs, határidős feladatok ellátása; A csoporthoz érkező kérések, feladatok regisztrálása, feldolgozása, és utógondozásának ellátása.

Personal Assistant

Pest megye (BH-10334)

acting as a first point of contact: dealing with correspondence and phone calls managing diaries and organizing meetings and appointments, controlling access to the executive booking and arranging travel, transport and accommodation organizing and presence events and conferences

Projekt asszisztens (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest (K-10249)

Projektvezetési tevékenységek adminisztratív összefogása, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, kapcsolattartás a kereskedelmi asszisztenssel, a projekt iroda tagjaival és – meghatározott feladat esetén – a cég más munkatársaival; Projekt folyamatok követése, adminisztrációja; Projektvezetők munkájának operatív segítése; Projekt dokumentációk készítése, napra készen tartása; Munkakör adminisztrációja; Heti rendszeres értekezleten való aktív részvétel; A projekt iroda folyamatainak betartása; ISO folyamatok betartása, a hozzá kapcsolódó adminisztráció elvégzése; Elektronikus és papír alapú dokumentumtár kezelése, napra készen tartása; Megbeszélések szervezése, emlékeztetők elkészítése; Jelentések készítése az ügyviteli rendszer alapján. 

Recepciós

Budapest (II-10368)

dokumentumkezelés, iktatás, iratkezelési feladatok, adatrögzítés szerződések előkészítése, nyilvántartása számlák iktatása, nyomon követése, besegítés a számlázásba vezetők mindennapi munkájának támogatása

Recepciós (4 órás részmunkaidőben)

Budapest 7. kerület (RL-10349)

Irodai adminisztráció napi menedzselése; Telefonok, faxok, e-mailek fogadása, kezelése; Ügyfelek fogadása; Posta kezelése, futárok fogadása;

Recepciós (7 órás részmunkaidőben)

Budapest (13.ker) (RF-10278)

Az iroda recepciójának működtetése, klasszikus recepciós feladatok ellátása (pl.:vendégek fogadása, telefonok kezelése, futárok rendelése); Iroda napi működésének segítése adminisztratív, asszisztensi feladatokkal (pl.:irodaszerek rendelése, irattárazás, telefonszámlák kezelése, utazás ügyintézés és szállásfoglalás); HR folyamatok segítése (pl.:jelenléti ívek vezetése, étkezési jegyek rendelése, cafetéria számlák nyilvántartása); Külföldi kollégákkal, vendégekkel való kommunikáció telefonon, vagy az irodában személyesen;

Rendelés Adminisztrátor (6-8 órában)

Budapest XII. kerület (RC-10362)

Vevői rendelések felvitele az SAP-ba, a kiszállítások nyomonkövetése; Kiszervezett raktárral és vevőkkel való kapcsolattartás; Egyszerűbb számlázási és logisztikai problémák nyomonkövetése és megoldása; Pénzügyi adatbázisok karbantartása (vevőtörzs, szállítótörzs);

Sales és marketing asszisztens

Budapest (HB-10257)

Providing support for the sales and marketing teamsTaking inventory of promotional materialsHelping in the creation of presentationsMaintaining excellent organizational skills, setting priorities and accurate paperworkCreating field force and ad-hoc analysis

Számlaiktató munkatárs

Törökbálint (RT-10327)

A beszkennelt szállítói számlák OCR (elektronikus) rendszerben való feldolgozása; A számla jóváhagyási folyamatok felügyelete, késedelem esetén egyeztetés a társosztályokkal; A Költség elszámolási folyamathoz kapcsolódó papír alapú dokumentációk ellenőrzése; Jóváhagyási folyamat folyamatos kontrollja a gyors elszámolás érdekében;

Szerviz asszisztens

Budapest (15. kerület) (RT-10353)

Két fő feladat: adminisztratív jellegű folyamatok támogatása, és kapcsolattartás a cég külső és belső ügyfeleivel;Szerződések és szerződésmódosítások előkészítése; Teljesítési igazolások feldolgozása, SAP rendszerben történő rögzítése; Kimutatások készítése;Ügyfelekkel, alvállalkozókkal, hatóságokkal való kapcsolattartás; Esetleges ügyfél-reklamációk kezelése;Ügyfélkérdések megválaszolása;Ügyfelek és a business területek között kommunikáció biztosítása. 

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum