Értékesítés / Kereskedelem

Account Manager

Budapest (BI-7242)

A munkavállalóra bízott kis és közepes méretű ügyfélportfolió menedzselése  Az ügyfelekkel való rendszeres telefonos, és írásos kapcsolattartás   Az ügyfélportfolióból érkező bevételek folyamatos növelése, az ilyen lehetőségek részletes feltérképezése / keresztértékesítés  Meglévő ügyfélkapcsolatok fenntartása és továbbfejlesztése 

IT Sales Manager

Budapest (RI-6968)

Nagyvállalati szoftverfejlesztési szolgáltatások és projektek értékesítése Magyarországon és külföldön egyaránt  Ügyfél igények megértése, valamint szoros együttműködés a megvalósító szakmai csapattal az értékesítés különböző fázisaiban  Ajánlatok és szerződések kidolgozása, lezárása  Ügyfél oldali üzleti megoldások kidolgozásának támogatása, a cég szolgáltatás portfóliója alapján 

Jutalék koordinátor

Budapest északi vonzáskörzete (BF-7038)

Értékesítés-ösztönző programok kezelése, a rendszerek beállítása, tesztelése és ellenőrzése  Jutalék - kifizetési igények feldolgozása és adminisztrálása  Kereskedői kifizetések ellenőrzése  Hatékony együttműködés a Marketing / Értékesítés / Pénzügyi csapattokkal 

Jutalék koordinátor (francia nyelvű)

Budapest északi vonzáskörzete (BF-7239)

Értékesítés-ösztönző programok kezelése, a rendszerek beállítása, tesztelése és ellenőrzése  Jutalék - kifizetési igények feldolgozása és adminisztrálása  Kereskedői kifizetések ellenőrzése  Hatékony együttműködés a Marketing / Értékesítés / Pénzügyi csapattokkal 

Kereskedelmi / üzletfejlesztési vezető

Veszprém megye (RT-7255)

Új üzleti partnerek felkutatása, meglévő céges ügyfelek kezelése, partnerkapcsolatok ápolása Értékesítési/üzleti stratégia megalkotása, aktív részvétel a megvalósításában 2 közvetlen beosztott (kereskedelmi munkatársak) és további 13 fő munkájának koordinálása, velük való hatékony együttműködés Cégen belüli folyamatok fejlesztése, betartatása

Service Delivery Manager

Budapest (9. kerület) (RO-6973)

Primary support advocate and liaison for both internal and external customers; INC + Change management; Attending and leading regular and ad hoc customer/internal meetings to discuss service development, issues, reports, SLAs; Working with 1st, 2nd and 3rd level support teams to ensure issues are being prioritised, updated and resolved according to SLAs; Creating reports, understanding them to monitor service; Putting together PPTs, training materials;

Üzletkötői hálózat vezető

Budapest (RI-7260)

5 fős belső csapat irányítása, külső értékesítőkkel és koordinátoraikkal való együttműködés Meglévő lakossági viszonteladói hálózat működtetése, fejlesztése Új partnerek bevonása az értékesítésbe Motivációsrendszer kidolgozása

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum