Ügyfélszolgálat / Ügyfélkapcsolat

Contact Center Team Leader

Budapest XIII. district (RS-11140)

Develop and implement contact center operations strategies and technologies which optimize the cost effectiveness and reliability of resources. Manage change within the contact center operations (Inbound, Outbound, E-support and Back-office) Ensure adherence to defined standard operation procedures (SOPs) in accordance with GPPM guidelines and directives. Provide constructive & constant feedback on improvement of services, Systems which may either reduce cycle time or costs or enhance customer satisfaction or increase controls & reduce risks.

Szállítói számla ügyintéző (Account Payable Representative)

Budapest VIII. (RC-10909)

Beszállítói számlázással kapcsolatos támogatói feladatkörök lefedése: Emailes, telefonos kapcsolattartás a cég alkalmazottaival és partnereivel; Számlákkal kapcsolatos kérdések gyors és hatékony megválaszolása; Számlázási osztály munkájának háttértámogatása;

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

Budapest 13. kerület (KU-10485)

az ügyfelek telefonon történő kiszolgálása,  bejövő hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása,  meglévő szerződések kezelése, ügyintézés,  e-mailen beérkező ügyfélkérdések megválaszolása,  a biztosító online chat felületén keresztül érkező kérdések megválaszolása, 

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum