Ügyfélszolgálat / Ügyfélkapcsolat

Chat ügyfélszolgálati ügyintéző

Törökbálint (RT-10263)

Az Ügyfélszolgálatra különböző csatornákon érkező érdeklődések, panaszok és egyéb megkeresések teljes körű kezelése (fogadása, megválaszolása telefonon vagy írásban); Szolgáltatás megrendelési és értékesítési tevékenység az ügyfelek igényeinek megfelelően; Ügyfél tájékoztatás és panaszkezelés; Számlázással kapcsolatos érdeklődések és panaszok kezelése; 

Customer Service Representative

Dél-Buda (KC-10215)

Processing of orders:   Receive orders by phone / fax / email and raise sales order in SAP Discuss order with production plants (Germany or Belgium)

Customer Service Representative (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, XII. (K-7365)

Customer Service Representative-ként Te felelsz a megrendelési folyamatok teljes koordinációjáért, kereskedelmi támogató funkciót betöltve. Kapcsolatban állsz az ügyfelekkel, a logisztikai részleggel, a gyártással és a sales képviselőkkel, és a pre-sales és post-sales szolgáltatások széles körét kezeled. Támogatást nyújtasz külső és belső ügyfeleknek a megrendelésekhez kapcsolódóan; Megrendelés menedzsment és logisztikai feladatokat látsz el (beérkező ügyféligények menedzsmentje, compliance biztosítása, kiszállítások koordinációja); Panaszkezeléssel, termékek cseréjének és visszavételének a megszervezésével, számlázás elindításával, valamint külső-belső levelezésekkel foglalkozol; Folyamatosan frissíted és karbantartod az ügyfél adatokat a rendszerben, belső szabályzatok alapján; Figyelemmel kíséred és dokumentálod az általános és specifikus ügyfélkéréseket; Közreműködsz kereskedelmi projektekben; Részt veszel order management-hez kapcsolódó folyamatfejlesztésekben

Szlovén, szerb vagy horvát nyelvű vevőszolgálati munkatárs

Budapest (BT-10375)

Telefonos ügyfélszolgálat Vevői rendelésekkel összefüggő ügyintézés lebonyolítása Rendelések státuszának kezelése, számlázási feladatok, csomagok kiküldésének koordinálása Termékfeltöltések kezelése weboldalra, fordítás idegen nyelvű oldalra

Telefonos értékesítő (nem pénzügyi termék)

Budaörs (KS-10268)

Élelmiszeripari gyártó és kereskedelmi, autóipari cégek felkeresése; Potenciális partnerek adatbázisba való felvétele és továbbítása az üzletkötők felé; Telefonhívások indítása, a cég termékeinek értékesítése; Piackutatás, kampányok szervezése, kivitelezése;

Telefonos munkatárs

Budapest 13. kerület (KU-7377)

Meglévő ügyfelek telefonos felkeresése és tájékoztatása a pénzintézeti termékekről, szolgáltatásokról Keresztértékesítés, ügyfél-aktivizálás Információ szolgáltatása, tanácsadás Tranzakciók rögzítése

Ügyfélszolgálati munkatárs

Budapest (BF-10237)

várakozási hozzájárulásokkal kapcsolatos ügyintézés parkolási események során történt pótdíjazással kapcsolatos ügyintézés az ügyfelekkel való kapcsolattartás  adminisztratív jellegű feladatok ellátása

Ügyfélszolgálati munkatárs (diabetológia)

Budaörs (HR-7644)

Ügyfélkezelés: ügyfél érdeklődés, termék használat, reklamáció, termékcsere koordinálása (személyes, telefonos, elektronikus módon)Termékkezelés: a termékekkel kapcsolatos feladatok nyomon követése, iktatása és továbbítása Csapatmunka és szoros együttműködés az értékesítési csapatokkalIrodai munkatársak és területi képviselők közti zökkenőmentes kommunikáció biztosítása, segítéseAz értékesítési részleg munkáját segítő adminisztrációs teendők ellátása (heti, havi riportok készítése)Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása

Ügyfélszolgálati munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)

2040 Budaörs (KA-7268)

A meglévő és potenciális vásárlók telefonhívásainak (Általános érdeklődés, Panaszkezelés, Bizalomkártya, Hitelfeltételek, Online Vásárlás) fogadása, illetve szükség esetén visszahívása; A vállalat szolgáltatásainak értékesítése és az értékesítés elősegítése; Vásárlói megkeresések kezdeményezése, hívások indítása (elégedettségi felmérés, egyéb vásárlói felmérések, termék/szolgáltatás ajánlás); A vásárlók pontos, szakszerű tájékoztatása, problémáinak, panaszainak kezelése, valamint a Megbízó cég termékeinek és a saját szolgáltatások magas színvonalú képviselete; Minden kimenő és beérkező hívással és reklamációval kapcsolatos információ pontos rögzítése számítógépen, az információk továbbítása az érintett felé, a reklamációk lezárásának követése; Az ügyfelek különleges kéréseinek közvetítése az illetékes felettesnek; A házhozszállítással kapcsolatos egyeztetés a logisztikai központtal; Bizalomkártya SMS üzenetek kezelése; Bizalomkártya és Üzemanyagkártya regisztrációs feladatok támogatása; Egyéb vásárlói csatornán (pl. email, Facebook) történő vásárlói megkeresések kezelése és adminisztrálása

Ügyfélszolgálati munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, III. kerület, Kunigunda útja (K-10251)

Bejövő telefonos és írásos megkeresések, reklamációk fogadása, teljes körű ügyintézése, fogyasztóváltozások, szerződésfelmondások, szerződéses adatok módosításával kapcsolatos igények SAP rendszerben történő feldolgozása; Kapcsolatfelvétel leendő új ügyfelekkel, adatlap küldése tájékoztató levéllel; Kapott lista alapján a piacra lépő, vagy kereskedőt váltó fogyasztók adatmódosításainak átvezetése a számlázási rendszerben; Ügyféladatok egyeztetése, szükség esetén aktualizálása; Céges kampányok és akciók (kimenő hívások keretén belül) értékesítésében való közreműködés, ügyfél tájékoztatás, műszaki tanácsadás. 

Vevőszolgálati asszisztens

Budapest (BR-10258)

termékrendelés folyamatának támogatása vevői rendelések feldolgozása, folyamat menedzselése zárókészlet egyeztetése a logisztikai szolgáltatóval, eltérések kezelése szállítólevelek előkészítése és átküldése 

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum