Ügyfélszolgálat / Ügyfélkapcsolat

Customer Service Representative (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, XII. (K-7365)

Customer Service Representative-ként Te felelsz a megrendelési folyamatok teljes koordinációjáért, kereskedelmi támogató funkciót betöltve. Kapcsolatban állsz az ügyfelekkel, a logisztikai részleggel, a gyártással és a sales képviselőkkel, és a pre-sales és post-sales szolgáltatások széles körét kezeled. Támogatást nyújtasz külső és belső ügyfeleknek a megrendelésekhez kapcsolódóan; Megrendelés menedzsment és logisztikai feladatokat látsz el (beérkező ügyféligények menedzsmentje, compliance biztosítása, kiszállítások koordinációja); Panaszkezeléssel, termékek cseréjének és visszavételének a megszervezésével, számlázás elindításával, valamint külső-belső levelezésekkel foglalkozol; Folyamatosan frissíted és karbantartod az ügyfél adatokat a rendszerben, belső szabályzatok alapján; Figyelemmel kíséred és dokumentálod az általános és specifikus ügyfélkéréseket; Közreműködsz kereskedelmi projektekben; Részt veszel order management-hez kapcsolódó folyamatfejlesztésekben

IT helpdesk munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)

2040 Budaörs, Sport u. (KA-10466)

A felhasználók első szintű támogatása telefonon és hibabejelentő rendszeren keresztül; Informatikai folyamatokat érintő adminisztrációs teendők elvégzése; Kapcsolattartás informatikai és telekommunikációs szolgáltatókkal.

Szlovén, szerb vagy horvát nyelvű vevőszolgálati munkatárs

Budapest (BT-10375)

Telefonos ügyfélszolgálat Vevői rendelésekkel összefüggő ügyintézés lebonyolítása Rendelések státuszának kezelése, számlázási feladatok, csomagok kiküldésének koordinálása Termékfeltöltések kezelése weboldalra, fordítás idegen nyelvű oldalra

Telefonos értékesítő (nem pénzügyi termék)

Budaörs (KS-10268)

Élelmiszeripari gyártó és kereskedelmi, autóipari cégek felkeresése; Potenciális partnerek adatbázisba való felvétele és továbbítása az üzletkötők felé; Telefonhívások indítása, a cég termékeinek értékesítése; Piackutatás, kampányok szervezése, kivitelezése;

Telefonos munkatárs

Budapest 13. kerület (KU-7377)

Meglévő ügyfelek telefonos felkeresése és tájékoztatása a pénzintézeti termékekről, szolgáltatásokról Keresztértékesítés, ügyfél-aktivizálás Információ szolgáltatása, tanácsadás Tranzakciók rögzítése

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

Budapest 13. kerület (KU-10485)

az ügyfelek telefonon történő kiszolgálása,  hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása,  meglévő szerződések kezelése, ügyintézés,  e-mailen beérkező ügyfélkérdések megválaszolása,  a biztosító online chat felületén keresztül érkező kérdések megválaszolása, 

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

Budapest II.kerület (RD-10556)

Bejövő-kimenő hívások kezelése; Általános, valamint személyre szabott információnyújtás; Reklamációk, panaszok kezelése, továbbítása; Bejövő ügyfél e-mail-ek megválaszolása;

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs (4 órás részmunkaidőben 14:00-18:00-ig)

Budapest II.kerület (RD-10557)

Bejövő-kimenő hívások kezelése; Általános, valamint személyre szabott információnyújtás; Reklamációk, panaszok kezelése, továbbítása; Bejövő ügyfél e-mail-ek megválaszolása;

Ügyfélszolgálati munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)

2040 Budaörs (KA-7268)

A meglévő és potenciális vásárlók telefonhívásainak (Általános érdeklődés, Panaszkezelés, Bizalomkártya, Hitelfeltételek, Online Vásárlás) fogadása, illetve szükség esetén visszahívása; A vállalat szolgáltatásainak értékesítése és az értékesítés elősegítése; Vásárlói megkeresések kezdeményezése, hívások indítása (elégedettségi felmérés, egyéb vásárlói felmérések, termék/szolgáltatás ajánlás); A vásárlók pontos, szakszerű tájékoztatása, problémáinak, panaszainak kezelése, valamint a Megbízó cég termékeinek és a saját szolgáltatások magas színvonalú képviselete; Minden kimenő és beérkező hívással és reklamációval kapcsolatos információ pontos rögzítése számítógépen, az információk továbbítása az érintett felé, a reklamációk lezárásának követése; Az ügyfelek különleges kéréseinek közvetítése az illetékes felettesnek; A házhozszállítással kapcsolatos egyeztetés a logisztikai központtal; Bizalomkártya SMS üzenetek kezelése; Bizalomkártya és Üzemanyagkártya regisztrációs feladatok támogatása; Egyéb vásárlói csatornán (pl. email, Facebook) történő vásárlói megkeresések kezelése és adminisztrálása

Ügyfélszolgálati munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, III. kerület, Kunigunda útja (K-10251)

Bejövő telefonos és írásos megkeresések, reklamációk fogadása, teljes körű ügyintézése, fogyasztóváltozások, szerződésfelmondások, szerződéses adatok módosításával kapcsolatos igények SAP rendszerben történő feldolgozása; Kapcsolatfelvétel leendő új ügyfelekkel, adatlap küldése tájékoztató levéllel; Kapott lista alapján a piacra lépő, vagy kereskedőt váltó fogyasztók adatmódosításainak átvezetése a számlázási rendszerben; Ügyféladatok egyeztetése, szükség esetén aktualizálása; Céges kampányok és akciók (kimenő hívások keretén belül) értékesítésében való közreműködés, ügyfél tájékoztatás, műszaki tanácsadás. 

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum