Ügyfélszolgálat / Ügyfélkapcsolat

Customer Service Representative (megváltozott munkaképességűeknek)

Budapest, XII. (K-7365)

Customer Service Representative-ként Te felelsz a megrendelési folyamatok teljes koordinációjáért, kereskedelmi támogató funkciót betöltve. Kapcsolatban állsz az ügyfelekkel, a logisztikai részleggel, a gyártással és a sales képviselőkkel, és a pre-sales és post-sales szolgáltatások széles körét kezeled. Támogatást nyújtasz külső és belső ügyfeleknek a megrendelésekhez kapcsolódóan; Megrendelés menedzsment és logisztikai feladatokat látsz el (beérkező ügyféligények menedzsmentje, compliance biztosítása, kiszállítások koordinációja); Panaszkezeléssel, termékek cseréjének és visszavételének a megszervezésével, számlázás elindításával, valamint külső-belső levelezésekkel foglalkozol; Folyamatosan frissíted és karbantartod az ügyfél adatokat a rendszerben, belső szabályzatok alapján; Figyelemmel kíséred és dokumentálod az általános és specifikus ügyfélkéréseket; Közreműködsz kereskedelmi projektekben; Részt veszel order management-hez kapcsolódó folyamatfejlesztésekben

Értékesítési ügyintéző

Budaörs (RS-7356)

Autóipari, élelmiszeripari gyártó és kereskedelmi cégek felkeresése; Potenciális partnerek adatbázisba való felvétele; Telefonhívások kezdeményezése meghatározott adatbázis alapján;  Szükség esetén a hívások során telemarketing vagy telesales (értékesítési) tevékenység folytatása; 

Telefonos értékesítési munkatárs

Budapest 13. kerület (RV-7377)

Meglévő ügyfelek telefonos felkeresése és tájékoztatása a pénzintézeti termékekről, szolgáltatásokról Keresztértékesítés, ügyfél-aktivizálás Információ szolgáltatása, tanácsadás Tranzakciók rögzítése

Ügyfélszolgálati munkatárs

Budapest IX. kerület (RF-7319)

Várakozási hozzájárulásokkal kapcsolatos ügyintézés; Parkolási események során történt pótdíjazással kapcsolatos ügyintézés; Adminisztratív jellegű feladatok ellátása; Írásos és személyes panaszkezelés;

Ügyfélszolgálati munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)

2040 Budaörs (KA-7268)

A meglévő és potenciális vásárlók telefonhívásainak (Általános érdeklődés, Panaszkezelés, Bizalomkártya, Hitelfeltételek, Online Vásárlás) fogadása, illetve szükség esetén visszahívása; A vállalat szolgáltatásainak értékesítése és az értékesítés elősegítése; Vásárlói megkeresések kezdeményezése, hívások indítása (elégedettségi felmérés, egyéb vásárlói felmérések, termék/szolgáltatás ajánlás); A vásárlók pontos, szakszerű tájékoztatása, problémáinak, panaszainak kezelése, valamint a Megbízó cég termékeinek és a saját szolgáltatások magas színvonalú képviselete; Minden kimenő és beérkező hívással és reklamációval kapcsolatos információ pontos rögzítése számítógépen, az információk továbbítása az érintett felé, a reklamációk lezárásának követése; Az ügyfelek különleges kéréseinek közvetítése az illetékes felettesnek; A házhozszállítással kapcsolatos egyeztetés a logisztikai központtal; Bizalomkártya SMS üzenetek kezelése; Bizalomkártya és Üzemanyagkártya regisztrációs feladatok támogatása; Egyéb vásárlói csatornán (pl. email, Facebook) történő vásárlói megkeresések kezelése és adminisztrálása

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum