Ügyfélszolgálat / Ügyfélkapcsolat

Telesales / Desktop Sales Representative

Budaörs (RS-7318)

Initiating phone calls in order to promote and sell company’s products Achieving established sales targets Generate leads for Key Account Managers Keeping up to date regarding professional knowledge: company’s products, working procedures, information related to promotional campaigns and marketing activities

Ügyfélkapcsolati munkatárs

Budapest (RA-7278)

Kapcsolattartás az autóipari szereplők, autót értékesítők és vásárló ügyfelek tekintetében Értékesítési folyamat nyomonkövetése és adminisztrációjának ellátása Kapcsolattartás a biztosító társaságok képviselőivel Ügyfélkiszolgálási folyamatok fejlesztése

Ügyfélszolgálati munkatárs

Budapest IX. kerület (RF-7319)

Várakozási hozzájárulásokkal kapcsolatos ügyintézés; Parkolási események során történt pótdíjazással kapcsolatos ügyintézés; Adminisztratív jellegű feladatok ellátása; Írásos és személyes panaszkezelés;

Ügyfélszolgálati munkatárs (megváltozott munkaképességűeknek)

2040 Budaörs (KA-7268)

- Tájékoztatáshoz, a termék, vagy szolgáltatás bemutatásához és értékesítéséhez, a panaszok kezeléséhez, valamint a telefonbeszélgetések lebonyolításához szükséges szaktudás elsajátítása, procedúrák megismerése- A meglévő és potenciális vásárlók telefonhívásainak (Általános érdeklődés, Panaszkezelés, Bizalomkártya, Hitelfeltételek, Online Vásárlás) fogadása, illetve szükség esetén visszahívása- A vállalat szolgáltatásainak értékesítése és az értékesítés elősegítése- Vásárlói megkeresések kezdeményezése, hívások indítása (elégedettségi felmérés, egyéb vásárlói felmérések, termék/szolgáltatás ajánlás)- A vásárlók pontos, szakszerű tájékoztatása, problémáinak, panaszainak kezelése, valamint a Megbízó cég termékeinek és a saját szolgáltatások magas színvonalú képviselete- Minden kimenő és beérkező hívással és reklamációval kapcsolatos információ pontos rögzítése számítógépen, az információk továbbítása az érintett felé (telefonon és/vagy e-mailben), a reklamációk lezárásának követése- Az ügyfelek különleges kéréseinek közvetítése az Infocenter csoportvezetőjén keresztül az illetékes felettesnek- A házhozszállítással kapcsolatos egyeztetés a logisztikai központtal- Bizalomkártya SMS üzenetek kezelése- Bizalomkártya és Üzemanyagkártya regisztrációs feladatok támogatása- Egyéb vásárlói csatornán (pl. email, Facebook) történő vásárlói megkeresések kezelése és adminisztrálása- Részvétel a megbeszéléseken és szakmai továbbképzéseken- Pontos telefon- és számítógép kezelés

Nem találta meg az önnek legjobb munkahelyet?

Ne csüggedjen! Regisztráljon, és mi megtaláljuk önnek.

Regisztráció
Betöltés...

© 2015 JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.

© nexum